woensdag 5 februari 2014

Nail Challenge #21

Hoera! Dit is de 100ste post op Live, Love, Lisanne. Vandaag heb ik een nail art voor jullie uit de nail challenge. Het is de eerste challenge van het rijtje 'inspiration'.


Deze challenge, inspired by a color, vond ik een lastige. Ik heb zoveel kleurtjes, en wat voor een nail art moet ik daar nou bij maken? Ik dook de bakken in een koos een mooie lak van Rimmel, die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Dit is nummer 825 Sky High. Verder heb ik een basecoat gebruikt, een zwarte lak van Max om te stempelen, en een topcoat.
De kleur is moeilijk te fotograferen, het zit een beetje tussen de kleuren in die je ziet op de eerste foto en deze hieronder.
 
De nail art heb ik gestempeld, ik gebruikte de plate 41 uit de Infinity Nails serie van www.dashicabeautyshop.nl .
Ik ben erg tevreden met deze nail art! De lijntjes zijn erg mooi en strak.
Op mijn blog kan je de afgelopen 20 nail arts vinden.
 
Liefs,
Lisanne
 

3 opmerkingen: