donderdag 4 juli 2013

Herôme Wonderpen Review

Vandaag heb ik voor jullie een leuke review over de wonderpen van Herôme! Deze heb ik gekregen op de verjaardag van Herôme in Almere. Ik had er wel eens meer over gelezen, maar nu ga ik hem zelf proberen!
Dit is dan de pen, als je hem eindelijk uit het doosje hebt. De pen zit goed verpakt, ik moest de onder en bovenkant van het doosje openmaken, en de pen er als het ware uit duwen.
Dit waren mijn nagels zonder de wonderpen te hebben aangebracht. Mij was verteld dat je het beste 's avonds de wonderpen kunt gebruiken, zodat de olie kan intrekken.
Ik heb het niet een nacht laten zitten, omdat ik nog druk bezig was daarna met foto's maken. Ik ga hem vanavond wel nog een keer gebruiken en dan laat ik het lekker een nachtje intrekken. Ik vond het best lastig om te zien wanneer er iets uit kwam. Toen het bij Herôme op mijn nagelriemen werd gedaan, voelde je het echt. Dat had ik nu niet, maar misschien had ik was langer op de achterkant moeten drukken.
Het borsteltje/kwastje is ontzettend zacht, en de geur die eraf komt ruikt erg lekker! Ook echt een pluspunt vind ik het beschermdorpje, zo gaat het kwastje niet kapot en wordt het ook niet vies. Mijn nagelriemen worden lekker zacht van de wonderpen. Als je het regelmatig gebruikt heb je geen last meer van droge nagelriemen. Je kunt het ook als een kuur van 7 dagen gebruiken elke dag, en dan later afbouwen en om de dag gebruiken.
De wonderpen is ontzettend makkelijk in gebruik, als je hem maar niet terug stopt in het doosje haha. Heel erg bedankt voor dit cadeautje! Ik ben er ontzettend blij mee en mijn nagelriemen zijn jullie dankbaar.
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten