woensdag 10 juli 2013

Nail Art - Purple Gradiënt

Vandaag voor jullie een leuke paarse nail art, een gradiënt. Dit betekend verloop. Je laat dan één of meerdere kleuren in elkaar over lopen.

Ik heb een witte lak van Penumbra gebruikt. Één laagje. Deze nagellak heb ik gekocht in Spanje toen ik mijn Opa en Oma ging bezoeken. Ik vond hem zo fijn, dat ik gevraagd had of mijn vader er nog eentje, of misschien twee, kon meenemen... kwam hij thuis met 5 (!) van deze flesjes. Ontzettend lief! Ik gebruik hem vaak onder nail art omdat hij in een laagje best goed dekt voor een budget lak van een euro. Ik ben ook erg blij dat ik er nog een paar op voorraad heb!

Toen heb ik mijn nagels afgeplakt met plakband, dit om de knoeiboel een beetje te verkleinen. Zo wordt het schoonmaken een stuk makkelijker. Het schoonmaken blijft lastig, omdat je al snel te dicht bij de nagels komt, dan gaat je mooie nail art er ook af. Mijn nagelriemen waren nog een beetje vies maar dat slijt morgen wel.
Toen heb ik een stukje van een schuursponsje (nieuw natuurlijk) geknipt.
Hierop heb ik de nagellak aangebracht. Wat je dan doet, is de lak als het waren op je nagels sponzen. Noem je dat zo? Geen idee. Maar je dept het er als het ware op. Dan snel een topcoat erover die normaal erg nattig is. Op deze manier mengen de kleuren iets beter.
En dit was dan het eindresultaat! Het zijn trouwens weer mobiel foto's, en geen camera foto's... jammer. Ook jammer was dat ik één nagel gelijk al had beschadigt. Vanavond ga ik wel weer iets nieuws maken, en donderdag natuurlijk ook weer voor het artikel van vrijdag!
Wat vinden jullie van een gradiënt?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten