donderdag 2 januari 2014

Essence Superheroes

Na een lange blogpauze wil ik jullie ten eerste en heel gelukkig nieuwjaar wensen! Dat ik een tijdje niks geschreven heeft, heeft meerdere redenen. Het was te druk voor mij om elke week 6 artikelen te maken. Tussendoor heb ik natuurlijk wel mijn nagels gelakt, zijn er nagellakjes bijgekomen, en heb ik nail-arts gemaakt.

Vandaag heb ik de nagellakjes uit de Limited Edition van Essence gevonden, ik vond ze zo leuk dat ik ze allemaal meenam. Deze beauties moet ik natuurlijk laten zien en daarom heb ik vandaag weer wat geschreven.

De Superheroes collectie bestaat uit 6 nagellakken. Van links naar rechts zijn dit:
Fantastic Girl, The Incredible, Power Girl, Super Man, Wonder Wow! Man!, The Awesome.

 
De collectie is duidelijk gericht op nagellakken met een apparte finish.
Van elke kleur heb ik twee laagjes aangebracht, en geloof me, in het echt zijn ze veel mooier!

 
Hieronder zie je Power Girl nog een keer, deze kleurt is een duochroom van paars en blauw.




 
Hieronder nog een keer de glitters van Super, Man!. Het is meer een mettalic nagellak met wat holografische glitters, niet een hele holografische lak, dat had ik stiekem wel gehoopt.

 
Ik ben erg blij dat ik deze collectie heb kunnen bemachtigen!
Vind je ze ook zo leuk? Ren dan snel naar de winkel want ik verwacht dat ze snel uitverkocht zijn.

2 opmerkingen:

  1. Zelf vind ik de thermo, galaxy, sand en het oil effect erg mooi, deze 4 lakken ga ik dan ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen