dinsdag 14 januari 2014

Nail Challenge #19

Jaa een nail challenge! Zelf vind ik dit de leukste artikelen om te maken. Dit is challenge 19, galaxies. De volgende challenge is een water marble.
Ik heb niet alles stap voor stap op de foto gezet, maar uitleg zal je al een eind op weg helpen als je deze nail art wilt namaken.

Eerst heb ik mijn nagels gelakt met een zwarte lak van de action, deze dekt zo fijn in 1 laagje!
Daarna heb ik met mijn spaanse witte lak vlekjes gesponst, zodat de kleuren straks beter uitkomen.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn: geel, blauw, en een hele apparte paarse van Rimmel, 619 Pulsating. Deze heb ik her en der gesponst, op de ene nagel wat meer van de één, en dan wat meer van de ander.

Toen heb ik kleine witte stipjes gezet, en mijn nagels gelakt met een glitter topcoat. Toen nog 1 laagje, een mooie glanzende topcoat zodat het goed blijft zitten.

Foto's met flits:


Ik ben blij met deze nail art! Het is een hele simpele nail art, door het sponsen is het ook nog eens snel droog, en ik kan er uren naar blijven kijken.

Liefs,
Lisanne
 

2 opmerkingen:

  1. een super mooie nail art!
    Hij ziet er prachtig uit ;)

    Groetjes,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Julia! Morgen komt er weer een nail challenge online.

      Groetjes,
      Lisanne

      Verwijderen