maandag 19 augustus 2013

Casuelle Color Changing Nail Polish

Vandaag heb ik voor jullie een swatch van niet één, maar vier nagellakken. En omdat het speciale lakjes zijn, zit er een filmpje bij. Kijk je mee naar de lakjes die veranderen op basis van temperatuur?

Van links naar rechts zijn dit Feel Like Moonlight Cherry, Feel Like Moonlight Sky, Feel Like Sky Is The Limit & Feel Like Daydream Dancing.
De kleuren dekken bij mij in twee dunne laagjes. De groene kleur, Feel Like Sky Is The Limit, bleef het doorschijnenst (is dat een woord? nee? dan maar gewoon het engelse 'sheer'). Op andere blogs heb ik gezien dat het nagelbed de warme kleur aanneemt, en de tip van de nagel de koude kleur. Bij mij is alles de koude kleur helaas, ik heb dus niet dat mooie gradiënt effect. Wil je dat wel zien? Kijk dan even hier. Niet dat ik hele koude handen heb met dit warme weer, maar het lukt gewoon niet?!?
 
En dan hier mijn leuke filmpje met deze nagellak. Het duurt even voordat ik door had dat ik al de koude kleur op mijn nagels had.... Ik wist niet dat mijn handen koud waren!

 
Wat vind jij van deze speciale nagellak?
 
Liefs,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig! Het gaat inderdaad heel snel, verandert het ook als je handen heel warm zijn? of alleen met water

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zou moeten veranderen op warme handen ja! In het artikel wat ik heb gelinkt zie je een soort verloop van de kleuren. Maar ik denk dat ik te koude handen heb daarvoor... :(

      Verwijderen