woensdag 28 augustus 2013

Nail Art - Happy Birthday!

Zoals jullie afgelopen zondag konden lezen was mijn vriend jarig, en daar hoort natuurlijk een bijpassende nail art bij. Vrijdag avond waren mijn nagels wat beschadigd door het werken. Ik heb toen het kleurtje 91 van de hema gebruikt. Zaterdag heb ik ook gewerkt maar de nagellak heeft het in combinatie met een goede topcoat overleefd.
Zaterdag avond stempelde ik met een plaat van Bundle Monster (h19) een aantal plaatjes op mijn nagels. Ik heb hiervoor de witte stempellak van Konad gebruikt. Vandaag laat ik jullie dan eindelijk de nail art zien!
De nail art heb ik op alle nagels gestempeld, maar wel een verschillend plaatje per nagel. Ik vind het een leuke nail art geworden, en mijn vriend vond het ook leuk. De topcoat die ik heb gebruikt is seche vite. Deze werkt voor mij goed en hierdoor kan ik langer genieten van de nail art. Totdat het er weer af moet voor een volgend artikel ;).
De foto's voor dit artikel heb ik trouwens pas maandag gemaakt, en toen zat de nail art nog erg goed. Wel heb ik het er dinsdag afgehaald om een andere nagellak te swatchen.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten