woensdag 14 augustus 2013

Nail Art - paardenbloem pluisjes

Ja, ik weet niet of ik dit plaatje goed heb benoemd, maar ik vind het lijken op die pluisjes die van een paardenbloem komen. Deze bedoel ik dan.

Nadat ik een base coat heb gebruikt, heb ik een kleur van L'oréal gebruikt. Dit is de kleur Sex on the Peach. Een swatch hiervan zoeken was nogal lastig door deze naam... het nummer is 306. Deze lak dekte niet zo goed bij mij, dus ik heb drie dunne laagjes moeten gebruiken. Dat is trouwens altijd beter dan twee dikke lagen, dat zal namelijk sneller gaan bladeren, of de droogtijd wordt extreem lang.
Daarna heb ik alvast een top coat aangebracht. Wanneer je dan een foutje maakt tijdens het stempelen, kun je het nog een beetje corrigeren zonder dat je kleurlak beschadigt.
Ik heb gestempeld met een plaatje van konad, m20. Ik heb hiervan even een internetplaatje gebruikt, omdat het fotograferen van de schijfjes nooit zo goed overkomt. Ik heb natuurlijk het metalen plaatje gebruikt voor het stempelen. Ik heb gestempeld met een witte stempellak van konad.

Omdat ik de nail art nog wat saai vond, heb ik de twinkling nails van herôme gebruikt als topcoat. Dit is al een oud lakje wat ik van mijn moeder heb gekregen. Ze gebruikte hem zelf nooit. Hij is niet meer te koop geloof ik.
Ik vind dit wel een schattige nail art, maar de kleur van L'oréal past niet zo goed bij mijn handen. De perzik lakjes die bij mij mooier staan zijn vaak iets lichter, en minder oranje.

Wat vinden jullie van deze nail art? Vrijdag komt er weer een nieuwe Nail Challenge, polka dots!

Liefs,
Lisanne


1 opmerking: