donderdag 27 juni 2013

Essence Review

Vandaag heb ik voor jullie een mini review van 2 stempelplaatjes van Essence. Misschien kennen jullie het, misschien ook niet. Je doet wat speciale nagellak op het plaatje, haalt dit weg met een schraper, en dan duw je met een speciaal kussentje op de stempelplaat. Hierdoor komt de lak die in het vormpje zit op de stempel. Vervolgens kun je deze op je nagel aanbrengen.

De test heb ik gedaan met verf, omdat de nagellak anders wel erg hard gaat. Met nagellak krijg je wat duidelijkere randen. Dit zie je vooral bij de bovenste plaatje, dat het met verf minder goed werkt.
Ik heb een deel van mijn plaatjes in een boekje staan, omdat dit er nogal veel waren heb ik besloten om het met verf te doen. Op mijn nagels doe ik het wel met stempelnagellak.
 
Wat vinden jullie van deze techniek?
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten