maandag 10 juni 2013

L'oréal Paris - 833 Wasabi Hint

Hoi allemaal! Het is maandag en dat betekend dat ik vandaag de eerste swatch voor jullie heb. Dit is een groene lak van L'oréal paris. Het is een zacht groene lak, maar niet echt pastel. Ik heb het lakje pas gekocht, en hij was al te zien in de week samenvatting.

De lak brengt makkelijk aan en dekt goed, op deze foto's heb ik 2 dunne laagjes gebruikt. Het kwastje is breed, wat soms even wennen is maar wel fijn lakt. De foto's heb ik wel met flits moeten maken, omdat het niet meer licht genoeg was. Voortaan ga ik deze artikelen van te voren maken, maar daar heb ik afgelopen weekend geen tijd voor gehad. De kleur op mijn nagels zelf komt wel overeen met de 'in-het-echt' kleur.
Wat stom van me is, is dat ik weer mijn rechterhand op de foto heb gezet, terwijl ik rechts ben! dat had ik ook al gedaan bij de Nail Challenge van afgelopen vrijdag. Mijn linkerhand is altijd net iets mooier gelakt vind ik zelf. Volgende keer zal ik hier op letten, beloofd!
 

Opzich draag ik wel eens groene nagellak en deze kleur vind ik erg mooi, dus hij zal vast eens vaker voorbij komen! Dragen jullie wel eens groene nagellak?

Liefs,
Lisanne

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dit ook prachtig gelakt hoor, zo netjes doe ik het je niet na! Wat een leuke blog Lies, ik ga je volgen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dit was best rommelig voor mijn doen, en dan ook nog met 1 hand foto's maken haha. Dankjewel voor t volgen!

      Verwijderen
  2. Ik heb van dat fluoricerend groen, best leuk voor een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind groen altijd wel vrolijk, helemaal als de zon schijnt!

      Verwijderen