zaterdag 15 juni 2013

Winactie!

Hoi allemaal, een artikel op zaterdag? Om half tien? Ja inderdaad! Een wel een heel speciaal artikel, namelijk een winactie. Omdat ik komende dinsdag (18 juni), mijn 19e verjaardag vier, verloot ik op deze dag een nail-art kwastje. Dit is een heel dun kwastje waar je gedetailleerde tekeningen mee kunt maken.

Wat moet je hiervoor doen?
Like de Live, Love, Lisanne facebook pagina.
Laat een berichtje achter onderaan deze blog, waarin je je naam vermeld (zodat ik kan zien of je mijn facebook pagina hebt geliked.)
En dat was het! Simpel toch?

Het zou natuurlijk ook heel leuk zijn als je mijn bericht op facebook deelt!

Dinsdag kies ik willekeurig een naam uit iedereen die mee heeft gedaan.

Het kwastje heb ik zelf gekocht en is niet door een bedrijf naar mij opgestuurd.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten