maandag 16 september 2013

New York Color - Disco Inferno

Vandaag heb ik voor jullie weer een nieuwe swatch. Wel op het nagelwiel. Gelukkig wordt de prachtige top coat van New York Color daar niet minder mooi op. Kijk je mee naar deze sparkelende (is dat een woord?) topcoat?
Wat ik al zei, een prachtige top coat. 003 Disco Inferno is een lak die meerdere soorten glitters bevat. De kleine blauwe glitters, de ienie minie zilvere glittertjes, en de grote glitters die elke keer weer een andere kleur hebben. Ja, volgens mij kan je het al raden, ik vind ze mooi.
Voor dit resultaat heb ik slechts één laagje gebruikt, niet slecht hè? Soms heb je met glitterlakken dat je ze een beetje moet deppen en niet smeren zoals je normaal gesproken doet. Zo kun je de glitters beter plaatsen. Met deze heb ik niet veel moeite gehad met het plaatsen van de glitters. Er komen veel glitters af.
Er zitten zoveel glitters in het flesje, dat de onderste laag helemaal 'dik' is bij mij. Niet in een negatieve zin, meer zo dat wanneer ik het flesje tussen mijn handen rol, de onderste laag nauwelijks beweegt.
Ik ben steeds meer onder de indruk van de nagellak van NYC, zo ook deze. Ik vind het een aanrader! 
Zou jij deze topcoat ook gebruiken? En zo ja, over welke kleur nagellak?
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten