vrijdag 13 september 2013

Nail Challenge #15

Vandaag een nieuwe Nail Challenge, en wat heb ik uitgekeken naar deze! Challenge nummer 15 is de 'delicate print' challenge, vrij vertaald is dit een fijn patroon. De keuze was snel gemaakt, ik ging stempelen.

Ik ben begonnen met een basecoat natuurlijk. Ik heb de kleur English Rose van Essence gebruikt als ondergrond voor het stempelen.
Ik heb voor het stempelen de imageplate DASH 26 gebruikt. Deze platen stempelen erg fijn en hebben mooie, maar vooral ook grote afbeeldingen. Hierdoor kun je je nagel echt in één keer bedekken, ook als je bredere of langere nagels hebt.
Voor het stempelen heb ik de witte stempellak van Konad gebruikt. Natuurlijk heb ik deze nail art ook weer op mijn rechterhand gemaakt.
Wat vind jij van een nail art die er lastig uit ziet, maar eigenlijk best makkelijk is?
Foto na een betere schoonmaak ;). Gemaakt op school.
 

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten