vrijdag 27 september 2013

Nail Challenge #17

Nail Challenge vind ik altijd erg leuk om te doen. Ik heb een opdracht voor mezelf, en die moet ik dan uitvoeren. Vandaag challenge 17 alweer, wat betekend dat ik bijna aan het einde ben van het kopje patronen. Ik zal het plaatje er nog eens bij halen...
De challenge is dus glitter. Nu had ik een glitterlakje kunnen pakken, en gewoon mijn nagels lakken. Nee, ik wilde wat anders doen. Ik heb een tijdje geleden op ebay een setje met glitters gekocht, en ik had ze nog steeds niet gebruikt. Toen was daar de glitter challenge, ik moest ze wel pakken!
 Ik heb een zwarte basis gekozen. Achteraf denk ik dat wit of een ander fel kleurtje ook wel leuk was geweest, maar het zwarte maakt het wel weer rustig en minder opvallend.

Met behulp van een dotting tool heb ik glittertje voor glittertje in de natte nagellak gelegd, een hoop werk was dit, vooral om het te doen met mijn niet dominante hand. Ondanks de flinke laag top coat voel je de glitters nog zitten, maar dat vind ik niet zo erg.
De ringvinger heb ik helemaal bedekt met glitters, de rest alleen een klein driehoekje aan de kant van mijn nagelriem.
Deze foto heb ik expres onscherp gemaakt, zo zie je echt hoe je glitters glinsteren (snap je?)
Ik ben alweer inspiratie aan het opdoen voor de volgende challenge! Heb jij ideeën? Je kunt ze altijd sturen. Kijk hiervoor even op de pagina 'Over Mij'.

Feitje: ik heb bijna 100 glitters per hand gebruikt!
Vergeet ook niet om hier mee te doen met de winactie!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten