dinsdag 17 september 2013

Winactie 100 dagen verjaardag

Ja jaa, vandaag komt eindelijk de winactie online. Zaterdag kon je al wat lezen over de winactie. Ik ben wezen shoppen en had een goed idee.
De nieuwe Limited Edition van Essence is uitgekomen, en de topcoat 'Not Punky Nor Funky' is best speciaal. In sommige filialen is die snel uitverkocht, maar ik heb er nog twee kunnen bemachten!


Eentje voor mij... een eentje voor..., wie weet, misschien win jij hem wel!

Wat moet je hiervoor doen?Volg me op Facebook en feliciteer op een originele manier 'Live, Love, Lisanne' met deze verjaardag.

Volg me op Twitter en tweet het volgende bericht:
Hoera, de nagellak blog Live, Love, bestaat 100 dagen! Doe ook mee met de winactie op www.livelovelisanne.blogspot.nl !

Je kunt me ook nog volgen op Bloglovin'.

Laat vervolgens onder dit artikel een reactie achter dat je mee doet. Vergeet niet je email adres achter te laten.

Ik wens jullie allemaal veel succes!

Liefs,
Lisanne






- De winactie is alleen voor iedereen die in Nederland woont.
- Mee doen kan tot en met 30 september. 1 oktober zal ik iemand kiezen door middel van de fruitmachine, de uitslag kun je dan verwachten op mijn blog. De winnaar ontvangt ook een email, reageer je niet binnen 3 dagen? Dan wordt er iemand anders blij mee gemaakt.
- Wanneer de nagellak kwijt raakt in de post, ben ik hier niet verantwoordelijk voor.
- De nagellak heb ik zelf gekocht.
- Je krijgt, wanneer je wint, natuurlijk de nieuwe nagellak. De lak die ik heb geswatcht op het nagelwiel hou ik zelf.

1 opmerking: