woensdag 25 september 2013

NYC - 142 Leather and Mink

Ik weet niet hoe het komt, maar ik denk de hele tijd dat deze lak Leather and Milk heet!? Maar nee, Mink heet het. En wat is dat dan, vroeg ik mezelf af. Het is zo een schattig beestje, die helaas gewild is om zijn vacht.
Nu snap ik ook beter waar de kleur vandaan komt. Want tjsa, mijn 'Milk' is niet bruin haha.
Normaal komt er op woensdag altijd een nail art online, maar dit kostte me iets teveel tijd in combinatie met mijn studie. Daarom nu alleen een swatch.
Deze kleur vind ik zelf wel mooi voor de herfst. Hij dekt nét niet in een dun laagje. In een dikke laag zou die vast dekken, maar dan heb je altijd de kans op bubbels. Hoe dat nou komt? Daar lees je morgen meer over.
Nu eerst de swatch! Een donkerbruine kleur die goed bij het najaar past. Er zit een mooie shimmer (glitter/glans) in de nagellak, dit maakt het net wat spannender dan een gewone bruine nagellak.

Zelf ben ik tevreden over de dekking en de droogtijd. Ook met de houdbaarheid heb ik goede ervaring. Voor de swatch heb ik twee dunne laagjes gebruikt. De swatch is zonder flits maar met kunstlicht.

Draag jij wel eens bruine nagellak?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten