zondag 8 september 2013

Week Samenvatting #36

Deze week is voor mij de school weer begonnen. Dat betekend reizen, huiswerk, lange dagen. Daarnaast werk ik ook nog en heb ik mijn blog, maar ik kan alles nog goed combineren. Misschien moet ik wel wat meer vooraf schrijven, dat merk ik wel.
Gister heb ik gewerkt. Het was een lange dag, maar wel erg leuk. Donderdag ben ik in mijn tussenuur Haarlem in geweest met mijn vriendinnen van school. Ik ben voor het eerst bij de Lush geweest en we hebben wat gedronken.

Vrijdag ben ik op de verjaardag van een andere vriendin geweest. Maandag is ze écht jarig, maar vrijdag hebben we al lekker taart gegeten die ik had gebakken.

Vandaag ga ik uit eten met mijn moeder, haar man, mijn zusje en haar vriend, en mijn vriend. Ik heb er zin in!

Bekijk hier de artikelen van afgelopen week.




Artikel over mijn opleiding

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten