woensdag 4 september 2013

Nail Art - Mislukt

Nee, denk maar niet dat nail art altijd makkelijk is. Oefening baart kunst. Ik had nogsteeds de mooie sand style lak van Essence op, en bedacht me iets leuks. Als ik nou een half moon manicure zou maken (een half rondje aan de kant van je nagelriemen) in een contrasterende kleur. Nou dat leek me wel wat.

Eenmaal gedaan zag het er niet uit, ik dacht nog om een randje in een andere kleur erlangs te maken, maar toen ik een gele half moon uitveegde met de nagellak die eronder zat, wist ik dat deze nail art mijn top niet zou halen. Gelukkig kostte het niet veel tijd, maar ik had al wel beide handen gedaan.
Zo zie je maar, bij mij mislukt er ook wel eens iets. Gewoon alles er weer afhalen en weer doorgaan, iets nieuws proberen, morgen. Dan ga ik namelijk het artikel voor vrijdag schrijven met de Nail Challenge. Het wordt de challenge flowers (bloemen). Deze lijkt me erg leuk!
 
Vind jij dit ook een mislukte nail art....? Mislukt er bij jou ook wel eens iets?
 

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten