donderdag 26 september 2013

Nee Bubbels!

Je kent het misschien wel, heb je net je nagels netjes gelakt, komen er van die belletjes waardoor je weer helemaal opnieuw kunt beginnen. Of je hebt net je nagels gelakt, stoot ergens tegen aan en gelijk is je manicure verpest.

Dit filmpje kwam ik op youtube tegen en ik moet hem gewoon met jullie delen. Je krijgt hele goede tips te zien hoe je bubbels kunt voorkomen, en hoe je beschadegingen kunt herstellen.
Het filmpje is Engels, maar door de plaatjes goed te begrijpen als je niet zo goed in Engels bent.


De meeste punten uit het filmpje waren mij al bekend, maar hoe ze die beschadeging weer netjes maken, wauw, dat wist ik niet.

Onthouden dus: niet schudden, geen dikke lagen, en NOOIT nagellak verdunnen met nagellak remover!

Liefs,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. bloos bloos ik doe heel vaak remover bij oude nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foei! Je hebt speciale nagellak verdunner bij de douglas, die heb ik zelf ook. Nagellak remover breekt de nagellak af, eerst lijkt het te helpen maar later droogt hij er juist meer door uit. Groetjes!

      Verwijderen