woensdag 11 september 2013

Nail Art - Strepen

Maandag konden jullie de zilvere lak zien van Hema. Vandaag heb ik er een nail art over gemaakt.
De opzet is vrij simpel en zou je zelf ook kunnen maken. Gebruik dan een striper of een dunne nail art kwast.

Ik heb een striper gebruikt van Max, deze zijn/waren te koop bij de action. Het kwastje was een beetje dik waardoor ik geen dunne lijn kon maken. Het kwastje ga ik schoonmaken en bijknippen, zodat ik er wel dunne lijnen mee kan maken. Morgen lees je meer over hoe je dat moet doen.

Ik heb eerst twee lijnen gemaakt vanuit het midden van de nagel (in de lengte gezien), naar iets naast het midden van de vrije nagel. Toen heb ik dit ook aan de andere kant van de nagel gedaan.
Het enige wat je dan nog hoeft te doen is een topcoat aanbrengen en klaar! Zo kan je een kleur nagellak die je al een dag op hebt, helemaal weer anders maken.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten