zaterdag 14 september 2013

Hieper de piep.... Hoera!

Hoera, vandaag bestaat Live, Love, Lisanne 100 dagen!

Eigenlijk vrijdag al, maar toen kwam mijn nail challenge al online. Komende week plaats ik een mini win actie, ik ga zelf nog even shoppen hiervoor. Het zal dus nog een verrassing zijn wat er te winnen valt.

 
In de tussentijd lijkt het me erg leuk als jullie mijn blog wat meer bekendheid geven. Op deze manier maak je meer kans op de winactie.

Wat kun je doen?

Volg me op Facebook en feliciteer op een originele manier 'Live, Love, Lisanne' met deze verjaardag.

Volg me op Twitter en tweet het volgende bericht:
Hoera, de nagellak blog Live, Love, bestaat 100 dagen! Doe ook mee met de winactie op www.livelovelisanne.blogspot.nl !

Je kunt me ook nog volgen op Bloglovin'.

Laat vervolgens onder dit artikel een reactie achter dat je mee doet. Vergeet niet je email adres achter te laten.

Ik wens jullie allemaal veel succes! Komende week komt er een artikel online met meer informatie over de winactie, en tot wanneer je mee kunt doen. Je mag onder dit artikel een reactie achter laten of komende week in het winactie artikel, ik tel ze allebei mee.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten