donderdag 19 september 2013

Donderdag

De donderdag artikels... Nogsteeds moeilijk. Gister was ik moe en ging ik optijd (22:30) naar bed, aangezien ik vanmorgen alweer om zeven uur de deur uit moest.

Nu zit ik op school, en ik ga maar iets schrijven over mijn dagje gister. Ik heb gezellig bij mijn vader gegeten samen met mijn zusje. Verder ben ik even naar het ziekenhuis geweest in de ochtend omdat ik moest bloedprikken.
In de middag ben ik met mijn vriend nog bij mijn opa en oma geweest, omdat we even moesten helpen met de e-reader. Alles is gelukt en nu kan mijn oma fijn boeken lezen. Ze is er erg blij mee :).

Vandaag heb ik een hele lange dag, en vanavond moet ik nog oppassen. Ik kom rond half elf thuis, en dan ga ik weer lekker mijn bed in!

De donderdag is voor mij een soort maandag als het om bloggen gaat, dus als jullie nog ideeën hebben hoor ik dit graag. Het artikelen vooraf schrijven in combinatie met school is lastig, en als ik dan eindelijk tijd heb, ben ik weer andere dingen aan het doen.

Wel kan ik jullie vertellen dat de nail art voor morgen erg leuk wordt! Ik ben er gister avond mee bezig geweest, en als je me in-real-life kent, kun je de nail art vandaag al zien.

Nou dit was het dan maar weer, ik ben inspiratieloos!

Vergeet niet mee te doen met de winactie :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten