vrijdag 6 september 2013

Nail Challenge #14

Vandaag een geslaagde Nail Challenge, al zeg ik het zelf. Dit idee heb ik ooit een keer ergens gezien, maar ik weet niet meer waar, SORRY! Vandaag laat ik hem aan jullie zien. Mocht je het na willen maken, moeilijk is die niet.
Wat je nodig hebt is een nude kleurige nagellak, witte en zwarte nagellak, dottingtool (of een spijkertje, oude pen, haarschuifje, saté prikketje, of iets anders puntigs).

Eerst lak je je nagels met een nude kleurige nagellak, ik heb twee laagjes gebruikt van 03 Meet Me À Paris, al weet ik het niet meer 100% zeker. De nude nagellak maakt het geheel rustiger dan een felle kleur, maar een felle kleur kan natuurlijk ook.
Toen heb ik alvast een topcoat aangebracht. Wanneer je dan een klein foutje maakt, kun je het nog weg halen zonder je basislak te beschadigen.
Dan zet je stipjes langs je nagel. Ik heb eerst alle zwarte en toen alle witte gedaan, als je het lastig vind kun je eerst ook de middelste stipjes zetten. Eerst zwart - wit - zwart en op de andere nagel wit - zwart - wit, dat wissel je dan af. Daarna zet je vier stipjes in de tegengestelde kleur om het eerste stipje.
Door de nude nagellak kun je deze nail art goed dragen op het werk (als je nagellak op mag). Mijn rechterhand was lastig maar wel te doen. Je kunt natuurlijk ook een middagje met vriendinnen nail art'en!
Wat vind jij van deze nail art? Volgende week vrijdag kun je de nail art 'delicate print' verwachten, vrij vertaald een ingewikkelde print? Denk ik?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten