zondag 15 september 2013

Week Samenvatting #37

Vandaag weer een nieuwe week samenvatting. Ik moet zeggen dat ik deze week wat moeite had met plannen, en vooral vooruit schrijven. Op het moment heb ik geen artikelen in de wacht staan en dit werkt gewoon niet zo fijn.

Deze week ben ik de hele week naar school geweest en heb ik gewerkt. Ook heb ik nog twee avonden opgepast. Een behoorlijk drukke week kun je wel zeggen. Natuurlijk ben ik het nagels lakken niet vergeten, maar mijn artikelen werden wel wat korter.

Het leukste wat ik deze week heb gemaakt was de nail challenge, straks haal ik hem er weer af. Op mijn werk vinden de klanten het altijd leuk om even te kijken.

Maandag plaatste ik een swatch van een zilvere nagellak van de Hema.

Woensdag heb ik hier een nail art over gemaakt.

Aangezien het nail art kwastje niet zo mooi was, heb ik donderdag een artikel geschreven hoe je zo een kwastje kunt bijknippen.

Vrijdag heb ik de nail challenge weer gedaan, ik vond hem erg mooi!
 
Deze week wil, en moet ik van mezelf, meer artikelen op voorraad schrijven. Wens me sterkte ;).
Fijne zondag avond nog!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten