woensdag 18 september 2013

Nail Art - Bloemen

Om nog even in het thema van afgelopen vrijdag (delicate print) te blijven, deze nail art! Ik zag deze afbeelding op mijn image plate en ik vond hem prachtig.
Toen ik mijn nagels lakte met een lak van NYC, 115 Ink Stain, zei een vriendin van mij dat ik er in het zilver iets over heen moest stempelen. Zo kwam deze mooie nail art tot stand.

De basis kleur die ik heb gebruikt is dus 115 Ink Stain, deze komt uit het vaste assortiment van de Expert Last collectie van New York Color. Deze donkerblauwe kleur dekt in slechts 1 laagje (!). In het zonlicht is die prachtig, wanneer het donker is lijkt hij haast zwart.
De stempel die ik gebruikte komt van plaat SdP J, deze kun je kopen op Dashica Beauty Shop. De platen die zij verkoopt zijn stuk voor stuk mooi, ik zou er graag nog vele aan mijn collectie toevoegen. Voor de stempellak gebruikte ik de zilvere Stamp Me! van Essence. Deze is jammergenoeg uit het assortiment voor zover ik weer.
Na een laagje topcoat was deze manicure compleet. Hier nog een aantal foto's.

 
 
 
Hou jij van blauwe nagellak?
 
Liefs,
Lisanne

1 opmerking: