woensdag 19 juni 2013

Nail Art - Verjaardag!

Hoi allemaal! Gister ben ik 19 geworden en daar hoort natuurlijk een nail art bij. Wel heb ik ze dag-na-verjaardag-nails genoemd, omdat ik simpelweg gister geen tijd heb gehad om mijn nagels te doen. Mijn moeder heeft me ontbijt op bed gebracht, daarna zijn we gaan shoppen en hebben we samen geluncht. Ook nog 2 taarten gemaakt en gebarbequed! Pas op, veel foto's in dit artikel!
Ik heb als basis een lakje van KOH! en van Golden Rose gebruikt. Degene van Golden Rose komt uit de jolly jewels collectie, dit lijken net spikkeltjes op je nagels.


Daarna heb ik gestempeld met de plaatjes van Dashica Beauty Shop. Deze komen uit de roze DASH set, ik heb nummer 11 en 16 gebruikt. Ik heb gestempeld met de zwarte stempellak van Essence.














Het resultaat vind ik erg leuk en het is zeker een vrolijke nail art geworden!
 
Sorry dat ik het artikel niet om 06:00 online heb kunnen plaatsen. Ik hoop alsnog dat jullie hem leuk vinden.
 
Liefs,
Lisanne

1 opmerking:

  1. Tuurlijk is het leuk....ik ben toch ook te laat met reageren...

    BeantwoordenVerwijderen