vrijdag 14 juni 2013

Nail Challenge #2

Het is blijkbaar moeilijk voor mij, om me gewoon aan mijn planning te houden. Ik ben vooral fan van het 's avonds nail arten, met het gevolg dat ik nu ver na 11 uur nog een artikel moet schrijven! Hahah oeps. Maar hij is wel af gekomen en ik heb weer een leuke nail challenge voor jullie!


Jullie hebben deze afbeelding eerder kunnen zien. Vandaag doe ik dus dag twee, wat betekend; ORANJE! Nou ben ik niet echt fan van de kleur oranje. Het eerste waar ik aan dacht was voetbal en sinaasappels. Het tweede is het geworden!





De leuke sinaasappel nail art. Hiervoor heb ik een french tip gemaakt met een oranje lak, hiervoor heb ik nummer 17 van Fogan gebruikt. Deze kwam uit de B serie. Het is jammer dat deze geen naam heeft. Het zijn ook weer avondfoto's... oeps. Nou maar hopen dat ik voor mijn verjaardag het mini foto studiootje krijg! Dan heb ik dit probleem ook gelijk weer opgelost.

Ook heb ik van mijn fimocane dunne plakjes gesneden, dit zijn de sinaasappelschijfjes geworden. Deze heb ik opgeplakt met wat topcoat. Doe er dan als laatste een goede topcoat overheen, zodat de fimo schijfjes zo lang mogelijk blijven zitten. Mijn ringvinger is een beetje blurry geworden omdat het té dunne schijfje en de topcoat geen goede vrienden waren samen... Er valt nog veel te leren!

Wat vinden jullie van deze (toch wel zomerse) nail art?

Liefs,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. wat leuk al die zomerse sinaasappel schijfjes op 10 vingers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ze zijn er helaas vandaag allemaal af gegaan met werken...

      Verwijderen