donderdag 13 juni 2013

Catrice - 05 Bonjour Chérie!

Op donderdag komen de overige artikelen online. Aangezien ik zoveel mooie nagellakjes heb, heb ik gekozen om vandaag weer een swatch online te zetten. Jullie hebben deze gister al kunnen zien bij de strikjes nail art, maar vandaag een uitgebreidere swatch van de Bonjour Chérie! uit de Ultimate Nudes collectie van Catrice. Deze zit gewoon in het vaste assortiment. Ik heb het nieuwe flesje van Catrice, met het merk op de dop. Het is voor mij een heel herkenbaar flesje.




















Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met nude lakjes, ik vind het mooi maar vaak ook saai. En de dekking is niet altijd optimaal. Ik heb bij deze swatch 2 dunne laagjes gebruikt, en natuurlijk een base coat! Zoals je kunt zien, is het vrije einde van mijn nagel nog wel zichtbaar. Dit viel in het echt niet zo op, maar op de foto zie je altijd andere dingen natuurlijk.

Hier zie je een swatch in het zonlicht. Deze kleur vind ik leuk omdat hij een heel klein shimmertje erin heeft zitten. Deze is niet te opvallend, maar het maakt de nude kleur voor mij een stuk leuker. Als laatste nog een foto in zonlicht. Zoals je kunt zien gaat de kleur dan meer richting beige dan op de zonfoto. Het is een kleur die makkelijk lakt, niet vlekkerig ofzo. Op het flesje stond wel dat je het eerste laagje een subtiele dekking hebt, en de tweede laag meer dekking. Daar was ik het zeker mee eens.
Catrice heeft een nieuwe formule die luidt: 'Kleuren krijgen direct een ultra hoogglans finish dankzij de Gloss Booster technologie. Uitstekende professionele resultaten met een subliem gel-effect, zonder af te bladderen. Het innovatieve reservoirkwastje geeft ultieme kleur aan de nagels met slechts één streek.'. Het gel effect heb ik niet gemerkt. Wel was het opvallend dat ik, zelfs voor mijn grote duimen, maar 1 keer het kwastje in het flesje hoefde te doen. Pluspunten dus!
 
Hebben jullie nude kleuren, of gebruik je die nooit?
 
Liefs,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Een swatch is eigenlijk het uittesten van een product. Dit kan een oogschaduw zijn, of een nagellak bijvoorbeeld. Bij nagellak kun je zo een duidelijker beeld krijgen van de kleur, omdat de kleur in het flesje soms anders overkomt op je nagels.

      Liefs,
      Lisanne

      Verwijderen