donderdag 20 juni 2013

Vaseline Lip Therapy - Rosy Lips

Naast nagellak hou ik ook van lippenbalsems. De vrolijke blikjes, die zo makkelijk in je tas gaan. Vandaag heb ik ook een review over een hele bekende. Wie kent hem niet? Hét roze blikje van vaseline. Deze heb ik al een tijdje geleden gekocht en als die op is zou ik hem ook zeker nog een keer kopen.

Deze lippenbalsem van vaseline is toch wel een van mijn favorieten. Het roze blikje bevat 20 gram. Het stickertje zit op de verpakking omdat ik hem heb laten aftekenen voor mijn werk. Zo weet iedereen dat ik deze betaald heb.
De Rosy Lips bevat rozen en amandel olie, en natuurlijk petroleum jelly, kenmerkend van vaseline. Hij zou je lippen verzorgen en een subtiel kleurtje geven, dit klopt inderdaad.
De inhoud is roze en ruikt licht naar rozen. Op je lippen geeft hij niet echt kleur af, maar wel een subtiele glas. Ik vond hem fijn in de winter, en ook in de zomer is hij niet verkeerd! Wel vind ik voor in de zomer, en dan vooral op mijn boot, een lippenbalsem met een SPF factor belangrijk. Dat heeft deze dan weer niet.
 
Liefs,
Lisanne

1 opmerking: