donderdag 6 juni 2013

Welkom

Welkom, welkom lezers, welkom Lisanne!

Ik ben Lisanne, de persoon achter deze nieuwe blog. Momenteel ben ik 18 jaartjes jong. Nog maar heel even, want ik ben al aan het aftellen naar mijn 19e verjaardag die 18 juni zal plaatsvinden. Ik zit in het tweede jaar van het HBO. Ik volg de opleiding 'Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken'. Jaja, een hele mond vol.
Mijn lievelingsdieren zijn katten, ik leef gezellig met alle katten in een leuk dorp in het midden van het land. Ik hou van mijn vriend Hobie, fotograferen, koken & bakken en zeilen.

Verder heb ik natuurlijk één grote hobby (naast alle andere...), en dat is nagellak! Ik heb een redelijke stash opgebouwd en het leek mij erg leuk om over nagellak te schrijven. Na lang twijfelen heb ik toch de knoop maar doorgehakt, vandaag, 6 juni, begint mijn blogavontuur. Dit bericht komt online om 6:00 uur. Als het goed is, want ik ben het allemaal even aan het uittesten.

Ja, en de lay-out, daarvoor moet ik Hobie lief gaan aankijken, daar wil ik nog veel aan veranderen. Ik heb het beeld al wel in mijn hoofd, maar het moet er nog even uit komen. Daar heb ik helaas wel vaker last van.

Wat ik jullie wil laten zien op deze blog zijn nagellak swatches, nail-art, NOTD (nails of the day), en ik ga producten testen voor jullie, en waarschijnlijk komen er wel eens foto's voorbij. Verder mogen eventuele aanvullingen natuurlijk altijd gemaild worden! Kijk daarvoor even bij mijn contactgegevens (ooh ooh, die moet ik ook nog aanmaken!). Zo, ik heb al een hele to do list voor mezelf.

Ik hoop dat jullie, net als ik, veel plezier van deze blog gaan beleven.
Veel plezier op de blog Live, Love, Lisanne!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten