zondag 30 juni 2013

Week samenvatting #26

Het is weer zondag, en dat betekend dat ik jullie een samenvatting ga geven van mijn week! Deze week heb ik rustig aan gedaan, en ben ik wat tot rust gekomen. Maandag heb ik jullie 3 swatches laten zien van de Foil Explosion lakken van New York Color. Neem zeker hier even een kijkje als je deze hebt gemist!
Maandag heb ik ook voor het laatst opgepast bij mijn lieve oppasgezin. Ze verhuizen komende week naar Zwitserland. Dinsdag heb ik gewerkt van 12 tot 18, en bijles gegeven van 19-20 en van 20-21. Drukke dag was het. Op dinsdag komt er geen artikel online.

Woensdag had ik rijles, en daarna ben ik naar mijn toekomstige zwagertje geweest, die 18 jaar is geworden! Dinsdag was mijn nieuwe cameralens binnen gekomen, bij mijn vriend (omdat ik niet thuis was). Deze heb ik woensdag uitgetest! Ik ben er ontzettend blij mee.
Donderdag heb ik een toets managment moeten maken en zat ik al vroeg in de trein. Toen ben ik met vriendlief nog naar het dorp geweest en heb ik deze fotostudio gekocht bij de xenos. Kan ik ook bij weinig licht mooie foto's maken, is de bedoeling. Daarna nog gewerkt van 18-21. Ook plaatste ik een stempeltestje met imageplates van Essence.

Vrijdag heb ik een leuk practicum gehad in Amsterdam. Het was een lange, maar leuke dag. Ik heb een spuitje 99m Tc gemaakt, technetium, maar dat zegt jullie denk ik niet veel. Dit gebruik je bij veel onderzoeken in de Nucleaire Geneeskunde. Het was erg leuk om dit eens te doen. Ook heb ik een radioactieve besmetting moeten opsporen en schoonmaken. Daarna lekker naar papa toe voor een weekendje. Ook plaatste ik deze drukke nail art!
Zaterdag was ik vrij en ben ik samen met mijn lieve mams naar de zomer fair geweest, voor mijn verjaardag. Ik heb een fantastische dag met haar gehad! Bedankt lieve mama! Ik vond het heel erg gezellig. Hieronder zie je onze coole spullen, met onder andere suiker-kaneel pinda's, kaas-ui popcorn, nagellak, en hele fijne geur blaadjes om te branden! Ook de super leuke set glazen met dienblad hebben we gekocht op de zomer fair.

Vandaag heb ik gewerkt tot 18 uur. Nu nog snel een artikel schrijven en foto's uitzoeken! Wat heb ik toch een druk leventje haha. En nu is het precies 21:00. Ik moet nog wat foto's tussen deze tekst zetten en dan vind ik wel dat ik mijn deadline heb gehaald! Zeker omdat ik pas om kwart voor negen thuis was.

Hebben jullie ook een leuke week gehad?

Liefs,
Lisanne

1 opmerking:

  1. ja hoor, ik heb ook een leuk weekend gehad, vooral zaterdag want toen was ik met mijn lieve dochter naar de zomerfair in rotterdam hihi.Gisteren was ik de hele dag weg en heb ik je helemaal niet meer gezien en vanmorgen was je ook al weg. Goh dan houden we maar op deze maniet contact. Fijne dag vandaag lies en hopelijk gaat het met je voet goed.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen