woensdag 12 juni 2013

Nail Art - Strikjes

Vandaag voor jullie een stempel nail art. Ik heb stikjes gestempeld over een nude nagellak. Ik vind nude lakjes altijd wel leuk maar vaak saai, daarom heb ik gekozen om deze op te leuken. Ik heb gebruik gemaakt van deze imageplate, QA3. Deze plate heb ik gekocht via Ebay. Het is een plate met leuke strikjes en piraat-achtige plaatjes, zoals de doodshoofdjes, roer, ooglapje en ankertjes.
 

 
Ik ben begonnen met mijn base coat, de 3 in 1 base coat van superdrug. Deze kun je kopen bij de trekpleister. Ik vind het een fijne base coat, dit is ondertussen mijn tweede flesje en ik heb er nog eentje op voorraad. 
 Toen heb ik twee laagjes van Catrice - 05 Bonjour Chérie! aangebracht uit de Ultimate Nudes serie. Deze swatch komt donderdag online. Op deze dag komen de overige artikelen online, maar omdat ik zoveel nagellakjes heb liggen om te swatchen doe ik donderdag een extra swatch.
Daarna heb ik het grote stikje gekozen van de plate, deze heb ik gestempeld met Konad special polish Black. Voor mijn pinken heb ik de kleine versie van het stikje gekozen. Daarna heb ik met een dottingtool kleine stipjes gezet in het midden van de strikjes met de kleur Platinum Card (nummer 150) van New York Color. Je zou hiervoor ook rhinestones kunnen gebruiken. Als laatste een top coat, ik heb de seche vite mini gebruikt.  
Ik vind het een leuke en simpele nail art geworden, hij is niet te opvallend door de nude kleur. Wat vinden jullie ervan? Houden jullie ook van nude kleuren of hebben jullie, net als ik, een beetje een haat-liefde verhouden met deze kleurtjes?
 
Liefs,
Lisanne
 

1 opmerking:

  1. Ik vind die nude kleur wel wat blootjes maar met een strikje...of een bikini haha is het weer gekleed.

    BeantwoordenVerwijderen