woensdag 26 juni 2013

Nail Art - No!

Vandaag is het artikel online gekomen om 6 uur 's avonds in plaats van 's ochtends, sorry daarvoor. En het is ook een raar artikel, want dit zou een nail art moeten zijn.

links

Maar omdat mijn nagels nogal droog waren, heb ik sinds zondag geen nagellak gedragen, en veel gesmeerd met olie en handcrème. Ik had veel last van die laagjes die los lieten. Wel moet ik zeggen dat het meeviel. Als het heel ernstig is, is het natuurlijk niet in maar 3 dagen over. Van mijn linkerhand is mijn pinknagelltje gebroken tijdens het zeilen, en mijn rechterduim is ook wat gekkig.
rechts
Nu gaat het weer wat beter, en ik wil jullie foto's laten zien van mijn natuurlijke nagels. Soms zie je bij mensen dat nagels een beetje vergelen als je veel nagellak draagt, dat valt bij mij gelukkig wel mee.
 
Hebben jullie wel eens een paar nagellakloze dagen?
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten