zondag 23 juni 2013

Week samenvatting #25

Deze week was een lastige blogweek voor mij, toetsweek in combinatie met jarig zijn en slecht plannen werkt niet zo goed! Wel heb ik voor julie, optijd, een leuke week samenvatting. Maandag begon met een paarse lak van New York Color, Prince Street.

Deze foto's waren anders dan normaal omdat ik ze buiten bij mijn vriend heb gemaakt. Maandag heb ik ook een avondje meegefietst met een vriendin en haar moeder, voor de fiets-4-daagse.Dinsdag was ik jarig en heb ik de winnaar van de Nail Art Brush bekend gemaakt. Deze dag heb ik mijn verjaardag gevierd, samen met mijn moeder ben ik de stad in geweest, en heb ik lekker een bakje aardbeien met slagroom geluncht. 
Overdag heb ik ook nog 2 taarten gemaakt, een stroopwafeltaart en een karamel shortcake, deze waren allebei voor herhaling vatbaar! Toen hebben we 's avonds de BBQ nog aangestoken.

Er is nog wat familie langs geweest, en ik heb genoeg geld gekregen om een nieuwe camera lens te bestellen (deze komt dinsdag binnen jeeej.).

Woensdag heb ik jullie een verjaardags nail art laten zien, deze heb ik trouwens even snel op school gemaakt toen ik moest wachten op de toets. Ja, een dag te laat heb ik ze gemaakt, maar dinsdag had ik simpelweg geen tijd om rustig te nail art'en. Ik heb ook mijn telefoon gereset, nu werkt alles weer. Wel was ik alles kwijt.

Donderdag was er een ander artikel, geen nagellak maar een review van de vaseline lip therapy - rosy lips. Donderdag middag heb ik ook nog heerlijke merengues gemaakt met de eiwitten die ik niet hoefden te gebruiken in de taart.
Vrijdag heb ik jullie alweer de derde nail challenge laten zien, met geel. Dit artikel kwam te laat online... Sorry!

 Gister heb ik de Blauwe Wimpel wedstrijd gevaren, dit is een zeilwedstrijd bij mij op de vereniging... we hebben de wedstrijd niet afgemaakt. De suikerpot heeft het ook niet overleefd!

Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen, ik ben tot laat wezen oppassen gister avond. Verder ben ik nog even naar de boot geweest, en heb ik rustig aan gedaan met vriendlief.

Morgen komt er weer een leuke swatch online, met niet 1, maar wel 3 nagellakken!

Liefs,
Lisanne

1 opmerking: