donderdag 6 juni 2013

Planning

Jaja, ik heb al een nieuwe header gemaakt! Helemaal zelf. Hoe vinden jullie hem?

 
Morgen ochtend komt er weer een artikel online. Ook zal ik jullie mijn weekplanning geven.
 
Maandag
6:00 Nagellak swatch
Dinsdag
-
Woensdag
6:00 Nail Art
Donderdag
6:00 Overig
Vrijdag
6:00 Nail Challenge
Zaterdag
-
Zondag
21:00 Week samenvatting
 
 
Elke maandag komt er een nagellak swatch online. Als je hiervoor voorkeuren hebt, kun je kijken op mijn nagellakpagina. Wanneer ik een nagellak nog niet heb geswatcht kun je deze aanvragen. Op woensdag zal ik een 'How To' maken. Dit kan van alles zijn. Vrijdag start ik met een nail challenge. De overige artikelen kunnen over van alles gaan, dus blijf lezen! Zondag komt het artikel later online dan de artikelen op normale dagen. In het zondag artikel zal ik een kleine samenvatting geven wat ik de afgelopen week heb gedaan, als een soort dagboekje.
 
Op dinsdag en zaterdag komen er voorlopig geen artikellen online, hier kan eventueel nog verandering in komen. 

Ik hoop dat jullie mijn weekplanning zo leuk vinden!

Liefs,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je nu ook artikelen gaat maken! Ik hou je site zeker in de gaten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jou blog bezoek ik ook nog zeker iedere 2 dagen!
      Liefs, Lisanne

      Verwijderen