vrijdag 28 juni 2013

Nail Challenge #4

Vandaag alweer de vierde nail challenge, en ik haal het plaatje er weer even bij.
Zoals jullie kunnen zien is vandaag de kleur groen aan de beurt! Dit was voor mij even nadenken maar toen besloot ik een retro nail art te maken. Ik begon, na een base coat, met een groene lak van Essence. Dit is nummer 150 upper green side.
Toen heb ik met acrylverf witte en zwarte lijnen over mijn nagel gemaakt. Op de witte lijnen heb ik grote witte stippen gezet, en bij de zwarte deed ik hetzelfde. Toen heb ik het laten drogen en met de contrasterende kleur een kleinere stip in de grote gezet.

En dit was toen het resultaat! Een flinke laag topcoat was nodig, en het voelt nogsteeds bobbelig. Maar het heeft wel een avondje vakken vullen op mijn werk overleeft! 


Wat vinden jullie van deze groene retro nail art?
 
Liefs,
Lisanne

1 opmerking: