zondag 16 juni 2013

Week samenvatting #24

Weer een week voorbij, wat gaat dat snel hè? En wat heb ik deze week nou gedaan? Ik heb een winactie gemaakt, vergeet vooral niet om nog even mee te doen. Verder heb ik nagellakken geswatcht en nail arts gemaakt.
Deze week hoefde ik maar 3 dagen naar school, waarvan 2 dagen om een presentatie te geven. Dit is gelukkig allemaal goed verlopen. Het leuke van vrijdag was ook, dat we taart hadden! Een vriendin heeft haar propedeuse nu gehaald, en ik en een andere vriendin daarvoor ook al. Dus dat moest gevierd worden!

Verder heb ik de hele zaterdag gewerkt, wat best vermoeiend was na slecht geslapen te hebben. De komende week heb ik toetsweek en ben ik jarig.

Vandaag is het artikel te laat online gekomen, want ik had een BBQ bij familie van Hobie. Het was nog even rijden en ik was pas om half 10 thuis. Na wat gezeur met mijn telefoon (nog zo goed als nieuw, galaxy s3, die uitvalt als je op links klikt of naar internet gaat), is het ondertussen alweer later. Wat word ik gek van die telefoon. Het is niet bepaald handig als je niet kan internetten, dan gaat hij gewoon uit. De nieuwe update kan die er niet opzetten en de back-up wil die ook niet maken. Dat wordt dus álles, maar dan ook álles overzetten, contacten opschrijven, foto's eraf halen, en dan fabrieksinstellingen. Ik mag niet vloeken maar blij ben ik er niet mee, en in de winkel hielpen ze me ook niet zo.

Maar oké, genoeg negatiefs! Wat kunnen jullie volgende week verwachten? Maandag kom ik met de swatch van een New York Color lakje. Een leuke lak die ik vandaag op had. Dinsdag is de uitslag van de winactie, en verder moet ik nog even kijken wat ik allemaal ga doen! Vooral toetsstof leren en toetsen maken helaas...Maaaar zaterdag ben ik vrij en zeil ik de 'Blauwe Wimpel' wedstrijd op mijn watersportvereniging.

Deze week heb ik ook een mooi boekje gekocht, een to do boekje, zodat ik mooi op een rijtje kan zetten wat ik allemaal moet doen. Ik hoop dat ik dan een wat betere planning kan maken om alles in mijn drukke leventje te kunnen combineren.

Ter afsluiting nog een lieve foto van mijn kater Tarzan, die in de kiwiplant verstopt zat. Deze plant zit op de schutting, dus je kon hem bijna niet zien!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten