vrijdag 7 juni 2013

Nail Challenge #1

Het is vrijdag, en dat betekend dat ik ga beginnen met de Nail Challenge! Ik heb een challenge van 31 dagen op het internet gevonden, en het leek me erg leuk om deze te doen.


Hieronder zie je hem dan, de challenge die ik aanga met mezelf. Neem hem gerust over als je hem ook leuk vind om te doen! Deel ook je foto's met mij op twitter en facebook (zie 'Over mij').
Wel verspreid ik de challenge, en zal ik elke vrijdag er eentje online zetten.
Vandaag beginnen we met Day 1: RED nails. Voor mij een makkelijke, ik hou van rood namelijk!
Helaas is het al wel te donker om mooie foto's te maken, en zal ik het ook even snel met mijn telefoon moeten doen (ookal heb ik een prachtige camera...). Ik heb wel eens rode lieveheersbeestjes gemaakt, een angy birds nail art, maar toch wilde ik wat nieuw maken!
 
Dit is hem dan geworden. Ik heb de kleur 235 Fine Red Wine van New York Color gebruikt. Omdat ik gelijk aan hartjes denk, bij rood, heb ik er witte hartjes op gemaakt. Rood is voor mij toch ook wel de kleur van de liefde!
Sorry voor de niet-zo-mooie foto... Ik hoop dat ik dit maandag met mijn swatch kan goedmaken! Als jullie suggesties hebben voor een swatch hoor ik dit graag! Kijk maar eens bij mijn Nagellak Stash. Geen een kleurtje heb ik nog gedaan dus jullie hebben alle keuze!
Liefs,
Lisanne
 

3 opmerkingen:

  1. Hey Blogger,
    Hoe doe je dit allemaal;....studeren,werken,vriendin,dochter, zus zijn? Je bent altijd wel creatief bezig....fotograveren..daardoor ook je studie, het is ook een beetje fotograveren maar dan medisch.
    En van een keer nagels lakken naar een Nail Challenge gaan....het houdt niet op!!!

    Wij zijn trots op je
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar waren die rode nagels vandaag dan? En hoe kan je elke week een nailchallenge doen, als deze challenge al 31 dagen lang is? :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Robin! Mijn nagels had ik pas laat gelakt... en ze waren niet optijd droog voor het douchen dus ik heb ze weg gehaald... oeps!

      Ik verspreid de challenge omdat ik 31 dagen achter elkaar een beetje teveel vind, doe ik elke vrijdag 1 dag uit de Nail Challenge.

      Ik hoop dat je vragen zo beantwoord zijn! Nog veel plezier op live, love, Lisanne

      Verwijderen