vrijdag 21 juni 2013

Nail Challenge #3

De nail challenge van vandaag is te laat... oeps. Het is nu namelijk 21 uur. Ik heb alles heel mooi in mijn to do boekje geschreven, maar dan moet ik natuurlijk wel optijd de artikelen maken. De foto's zijn ook weer met mijn telefoon gemaakt.


Deze nailart heb ik wel de hele dag gedragen, en ik heb de zeilen op mijn boot gezet, dus er zijn helaas wat beschadigingen te zien. Ik heb de nagellak van mijn verjaardagnail art laten zitten. De challenge vandaag was geel, en er zaten ook gele spikkeltjes in de nagellak. Deze was van Golden Rose uit de jolly jewels collectie.

De gele nagellak is van Essence. Het is nummer 118 little miss sunrise. Deze kleur is echt zo geel als een eigeel.

Omdat ik bij geel gelijk aan de zon moest denken, heb ik met zilvere striping tape zonnestalen op mijn nagels geplakt.

Wat vinden jullie van deze nail challenge?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten