maandag 15 juli 2013

Catrice Hip Trip

Vandaag heb ik voor jullie de swatches van de nagellakken uit de Hip Trip collectie van Catrice. Onder het mom van 'beter laat dan nooit', dat dan weer wel. Ik heb hem namelijk uit de uitverkoop bak gevist. De collectie is inmiddels de winkel uit, maar misschien vind je hem nog in de uitverkoop. Ze hebben me nu maar €1 per stuk gekost in plaats van €2,99. Mooie deal dus!
Er zitten vijf kleuren nagellak in deze collectie. Veel roze viel me op, en dat spreekt me meestal niet zo aan. Deze kleure roze hebben wel weer een apparte shimmer (glans, glinstering, glitter? Nee geen glitter) en daarom vind ik ze wel leuk.
Van links naar rechts zijn dit 01 Blue Highway, 02 Green days, 03 The Salmon Dance, 04 Wheels on Fire en 05 Nude & Rude. Alle swatches zijn gemaakt met twee dunne laagjes.


Als eerste Blue Highway, wat een mooie en apparte blauwe kleur. Erg donker, maar in het licht is hij juist weer erg leuk.


Dan Green Days, een lakje dat eerst wat sheer (doorzichtig) was, gelukkig heeft het tweede laagje veel goed gemaakt.

The Salmon Dance is een zalmkleurig (hoe kan het ook anders) lakje.

Van Wheels on Fire had ik verwacht dat hij beter dekte het eerste laagje. Net als Green Days was hij een beetje sheer. Ook hier was een tweede laagje een stuk beter.

Als laatste Nude & Rude, dit lakje verbaasde me enorm, omdat deze een stuk beter dekte dan sommige andere uit deze limited edition! Ik vind dit een leuke basis voor een nail art.

De lakjes zijn al uit de schappen, maar mocht je ze nog tegen komen, ik vind ze zeker de moeite waard!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten