zondag 7 juli 2013

Week samenvatting #27

Hoi allemaal! Het is weer zondag en ik heb weer een leuke week samenvatting voor jullie. Maandag heb ik jullie geen swatch laten zien, maar deze kwam dinsdag. In plaats daarvan heb ik een mini verslagje gegeven hoe het bij Herôme in Almere was.

Dinsdag heb ik jullie een swatch laten zien van drie nagellakken van Only You. Heb je die gemist? Kijk hem dan hier even terug. Dinsdag heb ik ook gewerkt.


Op woensdag heb ik jullie een makkelijke nail art laten zien, die ik heb gemaakt met een Colour 3 lak van Essence. Deze foto's had ik gemaakt in mijn nieuwe fotostudio'tje.

Donderdag heb ik een review geplaatst van de wonderpen van Herôme. Ondertussen ben ik erachter gekomen dat ik de dop aan de achterkant eraf moet halen, en op deze manier komt er wel spul uit de pen haha.

Ik ben donderdag wezen varen met een lieve vriendin, haar vriend, en mijn vriend. Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Behalve dan het vastliggen voor de brug, omdat we de tijden dat hij gesloten was waren vergeten. Hierdoor moest ik nog wel even haasten om optijd op mijn werk te komen.

Vrijdag heb ik een blauwe nail art gemaakt, en ik moet direct een foutje toegeven. Ik vertelde in dat artikel dat ik blauw gips heb gehad. Dat is was ik wilde! Rood en blauw. Maar toen ik uit de narcose wakker werd, had ik een groen been en een roze. En roze is nou niet echt mijn lievelingskleur. Ik heb blijkbaar ook gehuild om dat roze been. Dit waren ze. De roze is rood geworden omdat ik het echt vreselijk vond.
Zaterdag heb ik de hele dag gewerkt en was ik best moe. Toen kwam mijn vriendin nog toen ik klaar was, en hebben we met z'n drieën lekker risotto spinazie gegeten in de achtertuin.
 
Vandaag heb ik heerlijk geBBQed bij mijn lieve Opa en Oma, samen met tante, oom, nichtjes, vader&vriendin, zusje en mijn lieve vriend. Het was erg gezellig. De week sluit ik af door straks nog even een filmpje te kijken. Morgen mijn laatste toets op school en dan ben ik klaar voor dit jaar!
 
Liefs,
Lisanne

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten