vrijdag 12 juli 2013

Nail Challenge #6

Vandaag nummer 6 van de nail challenge. Dit is de challenge violet. Ik wist niet of het de bedoeling was om een paarse of om een lila kleur te gebruiken. Ik heb gekozen voor lila.

De kleur die ik gebruikt heb is 257 Lavender Cupcake van NYC. Ik heb, na een base coat, 2 laagjes aangebracht. De kleur dekt makkelijk maar twee dunne laagjes zijn natuurlijk mooier dan 1 dikke.
 Toen het tweede laagje nog nat was, heb ik met een dottingtool studs op mijn nagels vastgeplakt. Deze studs komen van de action en gebruik je eigenlijk in combinatie met een warme bout. Hierdoor smelt de lijm en zou je de studs op kleding kunnen plakken. Ik gebruik gewoon de nagellak voor het vastplakken!
Daarna heb ik een flinke laag van mijn seche vite top coat gebruikt, deze top coat vind ik het fijnste om te gebruiken wanneer ik rhinestones of studs heb gebruikt. Deze droogt namelijk snel, ook bij een dikke laag, en de nail art dingen blijven er langer door zitten.
Zoals je op de close up kan zien, heb ik wat last van droge nagelriemen. Dit komt omdat ik donderdag hard gewerkt heb aan de boot, en 's avonds heb ik ook nog vakken gevuld. Ik heb ze na het nagels lakken verwend met een lekkere nagel olie.

Wat vinden jullie van deze nail challenge?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten