donderdag 11 juli 2013

Katers & Spam je blog!

Vandaag een artikel onder het mom van 'overig'. Ook is die iets te laat. Ik had gister geen inspiratie om iets te schrijven voor vandaag! Sorry....

Ik heb net mijn kater Felix naar de dierenarts gebracht, hij wordt gecastreerd. Gister was Tarzan al aan de beurt, arme jongen. Met hem gaat het ondertussen alweer wat beter. Felix mag ik om 12:30 weer ophalen.

Ook nog een Spam je blog! Wat houd dit nou eigenlijk in? Ik lees dagelijks verschillende blogs en ben benieuwd naar jullie blogs als jullie die hebben. Laat onder dit bericht een reactie achter met je blog, wat je hierop zet, en waarom ik het zou moeten lezen, en wie weet heb je er dan een volger bij!

Nog even mijn social media accounts op een rijtje:
Facebook
Twitter
Bloglovin'
Youtube

Binnenkort wil ik een leuk filmpje maken en aan jullie laten zien. Het idee is er, nu de uitvoering nog!

Nu nog even wat foto's van mijn zielige katers. Gelukkig is na vandaag iedereen gecastreerd of gesteriliseerd.

Tarzan gister middag. Niet blij in een hokje.
 En weer terug van de dierenarts, gelijk een stuk rustiger, kwam nog door de narcose. Arme jongen.
 'Waar zijn ze nou?'
 Felix lag nog lekker slapen, niet wetende wat er gaat komen.
Nee, ook Felix vind het hokje niet leuk. Wat ben ik blij dat ik hem vanmiddag weer mag ophalen!
 
Liefs,
Lisanne

1 opmerking:

  1. ze zijn wel zielig geweest...maar goed....ze worden nu ook wel lekker verwend.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen