zondag 14 juli 2013

Week samenvatting #28

Deze week begon met een toets op maandag, die ik helaas niet gehaald heb. Maar toen was het vakantie! Ik ben met vriendinnen bij een vriendin thuis geweest. We hebben in het zwembad gezeten en we hebben pizza gegeten op de trampoline. Een geslaagde middag was het zeker!

Ook kwam maandag de review van de crocodile cracker online, van de limited edition van Catrice. Nee, dit was voor mij geen topper, en de gouden tip heb ik nog niet binnen gekregen.

Dinsdag heb ik rijles gehad, daarna moest ik gelijk werken. Toen heb ik 's avonds de nail art gemaakt van woensdag, de paarse gradiënt!

Deze vond ik erg leuk, maar helaas heb ik hem er donderdag al weer af gehaald. Ik heb woensdag namelijk aan de boot geklust, en donderdag ook. Van de mooie nail art was weinig over.

Maar hij moest er toch af, want het artikel van vrijdag kwam er weer aan! Deze lila (ja ik had een paarse week denk ik? Ik moest ook lila doen voor de nail challenge) kleur heb ik versierd met metalen studs. Ik vond het een hele leuke nail art.
Vandaag heb ik het er pas af gehaald, omdat ik voor morgen nog wat swatches moest maken.

Oohja, donderdag kwam het zielige kater artikel online. Gelukkig gaat het nu een stuk beter weer met ze! Je kan trouwens nog steeds je blog 'spammen' in dit artikel.
Nou ik ga nog eventjes het artikel voor morgen in elkaar zetten! Stay tuned want het is een leuke, al zeg ik het zelf.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten