woensdag 17 juli 2013

Nail Art - Blauw

Vandaag heb ik voor jullie een zomerse nail art, met een mooie lichtblauw! Deze kleur vind ik erg leuk in de zomer. Ik wilde een makkelijke nail art, zodat jullie hem na kunnen maken als je dat leuk vind. De twee kleuren kun je natuurlijk zelf kiezen, en zo kun je veel variaties maken!
NYC 325 - Rain Drop & Fogan striper 03
De kleur die ik gebruikt heb is nummer 325 van New York Color, deze heet Rain Drop. Het is een licht blauwe kleur die dekt in twee laagjes. De foto heb ik gemaakt met flits, omdat de kleur zo beter overeen kwam.
Op de eerste foto had je hem misschien al gezien, een donker blauwe striper (nagellak met een dun kwastje) van fogan. Dit is nummer 03. Ik heb deze gekregen van mijn lieve moeder op de zomer fair.
En dit was het resultaat! Ik heb twee strepen op mijn nagel gemaakt. Omdat ik de nail art toen nog erg kaal vond, heb ik hartjes erbij gemaakt.
 
Ik vind het een leuke nail art geworden. Ik heb daarom ook de fijne top coat van seche vite gebruikt, zodat ik lang van de nail art kan genieten! (jaa.. lang, ik weet het, het is woensdag als dit artikel online komt, en donderdag moet ik een nieuwe nail art maken voor vrijdag. Maar stiekem... ssst.... heb ik deze nail art zondag avond al gemaakt! Niet door vertellen ;) ).
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten