donderdag 18 juli 2013

Freeman açai klei masker

Vandaag review ik het klei masker van Freeman. Ik heb deze een keer bij de Trekpleister gekocht. Hij staat ook op deze site. Er staan nog veel meer soorten op deze site.

Het fijne ervan vind ik de grote tube. Een zakje is vaak net teveel voor mij, maar te weinig voor twee keer. In deze tube zit 150 milliliter, vergeleken met een gemiddelde inhoud van 10 milliliter voor een zakje zou je dus 15 keer met deze tube kunnen doen.
De tekst op de achterkant is in het Engels en Frans. Aangezien mijn Frans niet veel verder gaat dan bonjour en au revoir, lees ik de Engelse tekst. Vrij vertaald staat er dat je het maskertje moet aanbrengen op je gezicht en nek, ogen vermijden. Laten opdrogen en verwijderen met warm water. Twee keer per week gebruiken of zo vaak als nodig. Dit is ongeveer gelijk met andere maskertjes. Ik gebruik nooit twee keer per week een maskertje, omdat ik het eigenlijk altijd vergeet, of dan heb ik geen tijd, of ik máák geen tijd, ookal vind ik een maskertje best fijn.

Dit masker was ook fijn. Het is een klei masker, die zijn vaak wel 'stevig'. Je moet ook best hard knijpen om het masker uit de tube te krijgen. De créme smeert wel fijn uit. Ik heb het zo lang laten zitten totdat het droog was. Met een klei masker voelt dit heel anders vergeleken met een masker wat niet hard wordt.
Buiten dat het maskertje ontzettend lekker ruikt, zoet en fruitig, heeft het mijn huid ook zacht gemaakt. Ik ben tevreden over dit maskertje! Gelukkig is het een grote tube en kan ik het nog vaak gebruiken.

Gebruiken jij wel eens een maskertje?

Liefs,
Lisanne

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten