vrijdag 26 juli 2013

Nail Challenge #8

Vandaag weer een nieuwe Nail Challenge, nummer 8 om precies te zijn. Deze challenge is 'Metallic Nails'. Het eerste waar ik aan dacht waren natuurlijk de Foil Explosion lakjes van NYC, die je misschien al hebt gezien in dit artikel.
Met deze moest ik natuurlijk een nail art maken. Ik heb de kleuren 011 Power of Elements, 013 Aqua Mystic en 014 Magic Earth gebruikt voor deze nail art. Ik gebruik trouwens ook áltijd een base coat (behalve bij het swatchen, dan gaat de nagellak erop en er weer af). Dit is heel belangrijk om je natuurlijke nagel te beschermen tegen verkleuren.

Voor deze nail art heb ik de techniek uit dit filmpje gebruikt. Helaas bleek het pluspunt van de nagellak, dat hij snel droogt, nu een minpuntje te zijn. De stippen vloeide niet helemaal mooi uit, daarom heb ik het bij vier stipjes gehouden.

De grote stippen bleven lang nat, en vloeiden niet zo groot uit als in het fimpje. Als ik dit nog een keer doe, ga ik een zwarte achtergrond gebruiken. misschien wordt het geheel dan iets rustiger haha. Ik moet vandaag en morgen werken, het zal vast wel opvallen.

Opzich vind ik het een vrolijke nail art, maar het doet me een beetje denken aan een paasei! Wat vind jij van deze nail art?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten