woensdag 31 juli 2013

Nail Art - Blue Wednesday

Jaaa, daar is die dan. De combinatie die ik jullie zondag via de facebook pagina van Live, Love, Lisanne al liet zien. Heb jij geraden welke het was?
In de Nail Challenge #5 liet ik al een combinatie zien met de lakjes van Fogan, maar nee, die zijn niet hetzelfde. Ze lijken wel een beetje op elkaar. Ik hou van blauw en glitters, en ik schrok er zelfs een beetje van dat ik twee nail art heb gemaakt, met totaal andere lakjes, die zo erg op elkaar lijken.
De glitterlak van Fogan
Maar welke zijn het dan wel? Het zijn allebei lakjes van Essence, deze nail art is dus ook super budget aangezien de lakjes van Essence niet zo duur zijn.
Essence Colour & Go - 128 let's get lost & Special effect topper - 10 glorius aquarius
 
Ik heb wel echt ruzie gehad met de foto's maken van dit lakje, mijn camera pakte net niet de kleur zoals ik hem in het echt zag.
Te donker
Te licht
 Na vele veranderingen in de instellingen en niet echt beter resultaat, heb ik de foto's met mijn telefoon gemaakt, dit lukte wel goed.
Kijk zo hoort het!

Wat vinden jullie van deze combinatie? En houden jullie ook zo van blauw?

Liefs,
Lisanne\

Geen opmerkingen:

Een reactie posten