zondag 21 juli 2013

Week samenvatting #29

Sorry... deze week samenvatting is te laat! Maar met dat mooie weer ben ik een beetje vergeten om een samenvatting te schrijven. Alle artikelen van de week, op die van vrijdag na, had ik vooraf geschreven.

Maandag kwamen de swatches van Catrice Hip Trip online, hier kun je ze terug kijken.
Op dinsdag heb ik een filmpje online geplaatst, dit was voor mij de eerste keer dat ik iets ging opnemen, en ik ben erachter gekomen dat ik hierin nog veel verbeterpuntjes heb!

Woensdag heb ik een blauwe nail art online gezet, die ik zelf erg leuk vond.
Donderdag heb ik een review online gezet van een maskertje. Ook heb ik donderdag mijn rijbewijs gehaald! Ontzettend blij ben ik er mee. Nog even wachten op het pasje zelf en dan mag ik rijden!
 
Vrijdag heb ik een nail art gemaakt, waarvan het idee leuk was, maar de uitvoering minder... oei.... Met dit mooie weer moet ik er echt aan denken om een blog te schrijven....
Zaterdag heb ik niks online geplaatst, en heb ik een dagje gewerkt.

Vandaag, zondag, was een leuke dag. Ik ben met vrienden wezen zwemmen bij mijn Opa en Oma. Daarna hebben we samen patatjes met brocolli en vissticks gegeten. Rare combinatie misschien, maar ik vond het wel lekker!

Liefs,
Lisanne
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten