zondag 28 juli 2013

Week samenvatting #30

Vandaag een nieuwe week samenvatting. En drie keer raden... Ja, ik begin er gewoon optijd mee! Voor het avondeten zelfs! Daarom plaats ik het ook lekker om zes uur in plaats van negen uur.
Deze week heb ik een aantal dagen gewerkt, geleerd voor de cursus VID (verkoop in de drogist) die ik van mijn werk mocht doen, en ik heb mijn rijbewijs opgehaald. Ik heb ook al een paar keer gereden, en vandaag ben ik helemaal alleen door het dorp gereden en het dorp naast ons. Dat ging prima.

De week begon op Live, Love, Lisanne met een swatch van Rouge Pin Up, een nagellakje van L'oréal. Deze mooie lak dekte erg goed. Dit is de eerste foto van het artikel. Hier kun je het terug lezen.
Woensdag heb ik een stempel nail art geplaatst, deze heb ik gedragen van dinsdagavond tot donderdag avond, ik vond de nail art erg leuk met de groene achtergrond.
Donderdag heb ik dit artikel geplaatst met kleine dingetjes die mij blij maken, een oppepper kon ik wel gebruiken het einde van deze week.
Vrijdag plaatste ik een nieuwe nail challenge, waarvoor ik de Foil Explosion lakken van NYC heb gebruikt. Het resultaat was niet zoals ik het in mijn hoofd had, maar toch kreeg ik er zaterdag op mijn werk nog complimentjes over.

Vandaag heb ik mijn eerste mini manicure behandeling gegeven, het was erg leuk om te doen. Daarna heb ik in de auto gereden en nu ben ik weer lekker thuis. Het artikel voor maandag had ik al gemaakt, dus ik kan nu mooi doorwerken aan het artikel voor woensdag, de nieuwe nail art! Deze kan ik dan weer fijn een paar dagen dragen.

Hoe was jullie week?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten